Heeft u al een afwezigheidsmelding?

Wat houdt de IP-Codering in?
8 september 2020

Heeft u al een afwezigheidsmelding?

Dagelijks maakt u gebruik van uw telefooncentrale, die wij voor u beheren. Maar er zijn momenten dat u en uw collega’s er even niet zijn, zoals feestdagen, een personeelsfeest of om andere redenen. Op dat soort momenten wilt u natuurlijk wel dat de personen welke u organisatie bellen weten dat u afwezig bent of wordt of de oproep wordt doorgeschakeld.

Wij kunnen uw telefooncentrale zo inrichten dat voor al deze dagen de gewijzigde meldtekst en/of doorschakeling  al klaarstaat en automatisch geactiveerd wordt wanneer dit nodig is. De kosten voor het eenmalig in laten spreken en aan laten passen van de meldtekst in uw telefooncentrale bedragen €25. Wij bieden u de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief alle meldteksten voor de komende periode in te spreken en klaar te zetten, zodat u op het juiste moment uw klanten informeert.

Als u voor 20 december deze meldteksten/routeringen doorgeeft voor het komende jaar dan betaalt u geen €25 per tekst/moment maar €50 ongeacht het aantal momenten waarop u gesloten bent. Dit kunt u bij ons kenbaar maken via het meegeleverde formulier waarin u de dag, tijd, meldtekst en de vervolgactie aan ons kan doorgeven.

Met de vakantieperiode voor de boeg willen wij u erop attenderen dat wijzigingen die ten minste drie dagen van te voren worden aangegeven gegarandeerd worden doorgevoerd.

Voor klanten die een SLA op hun VoIP-telefonie bij ons afnemen is deze dienst uiteraard kosteloos.

Heeft u nog vragen of wilt u gebruik maken van deze dienst stuur dan een mail met het onderstaande formulier naar: support@amnez.nl

Formulier meldtekst >