Extra informatie voor het aanmelden van uw reparatie

Extra informatie voor het aanmelden van uw reparatie

Neem onderstaande informatie in acht wanneer u een reparatie bij ons aanmeldt.

Maak een back-up van uw gegevens

Controleer in de instellingen van uw telefoon of er automatisch een back-up van uw toestel wordt gemaakt. Hoe u dit instelt, leest u hier. Voordat u het toestel aan ons aanbiedt dient u zelf een back-up te maken. Afhankelijk van de aard van de reparatie kunt u vervolgens ook het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Verwijder de simkaart uit uw toestel

Het is belangrijk dat u de simkaart uit het toestel haalt voordat u deze naar ons opstuurt of bij ons inlevert.

Stuur geen accessoires mee

Accessoires zijn onder andere hoesjes, smartcases en oordopjes. Een accu of een achterklepje van een telefoon zijn geen accessoires. Amnez is niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van of schade aan accessoires die onverhoopt toch opgestuurd worden.

Apple toestel

Indien u een Apple iPhone heeft: schakel Zoek mijn iPhone uit Wij kunnen uw reparatie niet in behandeling nemen wanneer Zoek mijn iPhone ingeschakeld is. Doorloop de volgende stappen om Zoek mijn iPhone te verwijderen.

Op uw iPhone: ga naar Instellingen > [uw naam, bovenaan] > iCloud en schakel Zoek mijn iPhone uit. Op uw computer: ga naar uw iCloud > log in met uw Apple ID > klik op uw iPhone > druk op Wis iPhone.

Mis niets van het telecomnieuws!

Ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.

De telecomwereld verandert snel. Vol enthousiasme volgen wij de ontwikkelingen en delen deze graag met u.