Dagelijks maakt u gebruik van uw telefooncentrale, die wij voor u beheren. Maar er zijn momenten dat u en uw collega’s er even niet zijn, zoals feestdagen, een personeelsfeest of om andere redenen. Op dat soort momenten wilt u natuurlijk wel dat de personen welke u organisatie bellen weten dat u afwezig bent of dat de oproep wordt doorgeschakeld.
Wij kunnen uw telefooncentrale zo inrichten dat voor al deze dagen de gewijzigde meldtekst en/of doorschakeling al klaarstaat en automatisch geactiveerd wordt wanneer dit nodig is. De kosten voor het eenmalig in laten spreken en aan laten passen van een meldtekst in uw telefooncentrale bedraagt € 25. Wij bieden u de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief alle meldteksten voor de komende periode in te spreken en klaar te zetten, zodat u op het juiste moment uw klanten informeert.
Voor klanten die een SLA op hun VoIP-telefonie bij ons afnemen is deze dienst uiteraard kosteloos.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via 088-1344220 of te mailen naar support@amnez.nl. U kunt uw vraag ook stellen via onze klantportal.
Note: Als u voor 20 december de meldteksten doorgeeft voor het komende jaar dan betaalt u geen € 25 per tekst maar een vast bedrag van € 50 ongeacht het aantal teksten. Dit kunt u bij ons kenbaar maken via het onderstaande formulier waarin u de dag, tijd, meldtekst en de vervolgactie aan ons kan doorgeven.