Dagelijks maakt u gebruik van uw telefooncentrale, die wij voor u beheren. Maar er zijn momenten dat u en uw collega’s er even niet zijn, zoals feestdagen, een personeelsfeest of om andere redenen. Op dat soort momenten wilt u natuurlijk wel dat de personen welke uw organisatie bellen weten dat u afwezig bent of dat de oproep wordt doorgeschakeld.

Wij kunnen uw telefooncentrale zo inrichten dat voor al deze dagen de gewijzigde meldtekst en/of doorschakeling  al klaarstaat en automatisch geactiveerd wordt wanneer dit nodig is. De kosten voor het eenmalig in laten spreken en aan laten passen van een meldtekst in uw telefooncentrale bedraagt € 35,-. Wij bieden u de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief alle meldteksten voor de komende periode in te spreken en klaar te zetten, zodat u op het juiste moment uw klanten informeert.

Voor klanten die een SLA Extra of SLA Zorgeloos op hun VoIP-telefonie bij ons afnemen is deze dienst uiteraard kosteloos.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via 088-1344220 of mail naar support@amnez.nl. U kunt uw vraag ook stellen via onze klantportaal

 

Note: Als u de meldteksten doorgeeft voor het gehele jaar dan betaalt u geen € 35,- per tekst maar een vast bedrag van € 50,- ongeacht het aantal teksten. Dit kunt u bij ons kenbaar maken via het onderstaande formulier waarin u de dag, tijd, meldtekst en de vervolgactie aan ons kan doorgeven. U dient er rekening mee te houden dat er een verwerkingstijd van 3 dagen nodig is voor het activeren van de meldtekst.