VoIP telefonie
VoIP telefonie. Misschien wel beter bekend als bellen via internet. VoIP is ontwikkeld vanuit de gedachte dat het uw organisatie verder helpt. Dat het eenvoudiger, gebruiksvriendelijker en voordeliger moet zijn dan bellen via de traditionele telefooncentrale. En dat het makkelijk te integreren moet zijn in uw CRM-pakket. Bovendien bent u met de uitstekende support van Amnez klaar voor de toekomst.Uw voordelen van VoIP bij Amnez

Flexibiliteit3>

Eenvoudig in beheer

Kostenbesparend3>

Klaar voor de toekomst3>
Flexibiliteit
Bellen via VoIP is bellen waar en wanneer u maar wilt. Werknemers zijn al lang niet meer gebonden aan een vaste werkplek. Maar ze moeten wel bereikbaar kunnen zijn op een vast telefoonnummer. Thuiswerken of werken in een koffiezaak, het is allemaal mogelijk. Bovendien is VoIP eenvoudig schaalbaar. Groeit uw onderneming? Dan groeit de telefooncentrale met u mee.
Eenvoudig in beheer
De VoIP-telefooncentrale is eenvoudig te beheren. Met een app op uw telefoon beheert u bijvoorbeeld uw beschikbaarheid, kunt u een doorschakeling activeren en gesprekken terugluisteren. Hiermee is uw mobiele telefoon een integraal onderdeel van uw telefooncentrale. En kunt u nog effectiever zakendoen.Kostenbesparingen
Bellen via de analoge lijn is een relatief dure oplossing. Het kan veel voordeliger. En beter. Met VoIP heeft u geen duur onderhoudscontract nodig, worden updates automatisch geïnstalleerd en zijn de investeringskosten laag. Gemiddeld realiseren wij voor onze klanten kostenbesparingen van tussen de 40% en 70%.